reklama

Mikulášania na sme.blog.sk

Jedna z prvých vecí, ktoré ma okamžite po registrácii na tejto skvelej stránke zaujímali bola, koľko tu nájdem ďalších blogerov zo svojho rodného mesta. Dlho som preto neotáľal a okamžite začal pátrať. A k čomu som sa dopátral?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na stránke sme.blog.sk je funkcia, ktorá pomocou google.map dokáže celkom jednoducho lokalizovať blogerov, podľa toho aké mesto udali ako svoje rodné, prípadne to, v ktorom práve bývajú.

Funkcia je to síce pekná a šikovná, o to ale náročnejšia na minimálne požiadavky – na slabšom PC alebo s pomalším internetovým pripojením ste takmer bez akejkoľvek šance na to ju využiť. Ako príklad spomeniem.

Hľadal som rodné mesto jednej mojej známej, rovnako aktívnej prispievateľky na tomto blogu, no a používal som pritom počítač svojej priateľky. Keďže ide o trochu starší „kompjúter“, navyše s pomalým (ale v reklamách samozrejme chválením) T-Comáckym internetom, mohol som „googlo – mapovať“ do čistého šialenstva, aj tak som sa nedočkal ničoho iného, ako brutálne škrípavého vrčania procesoru, trápacieho sa mimoriadne zložitou operáciou a následného tvrdého resetu celého počítača. Ani na ďalšie pokusy som nebol úspešný a tak som sa na to proste vykašľal.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nasledujúci pokus bol už našťastie úspešný, išlo však o môj notebook – ktorý je len o čosi výkonnejší a s wifi- pripojením to tiež nie je práve ideálne. Veľa mojich známych vlastní počítače, ktoré celkovo majú problémy s novým softvérom, ale o tom potom, to by vystačilo aj na celý nasledujúci článok. Len som chcel trochu viac rozobrať podstatu problému, aj podstatu tohto článku.

Pre tých ktorí majú podobné problémy je venovaný aj tento „zoznam.“

Aj napriek tomu, že Liptovský Mikuláš je pomerne malé mesto, nájde sa tu veľa ľudí ktorí radi píšu – jedni sa naplno snažia presadiť svoj literárny talent, niekto skúša presadzovať svoje novinárske vlohy a niekto sa potrebuje len vykecať zo života. Zoznamujem vás (a nielen Mikulášanov) s blogermi z nášho krásneho malého mestečka:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lucia Majková

Obrázok blogu


Stránka: majkova.blog.sme.sk

O všetkom, čo mi preletí hlavou, čo zažijem, vypočujem si alebo uvidím a bude to stáť za to:)

O mne:

Far away in the sunshine are my highest aspirations- I may not reach them, but I can look up and see their beauty, believe in them... (Louisa May Alcott 1832-1888 )

Juraj Kostka

Obrázok blogu

Stránka: jurajkostka.blog.sme.sk

o živote, o pocitoch, o štastí, o láske...

O mne:

Žijem aby som prežil a prežívam aby som mohol žiť....

Barbora Valková

Obrázok blogu

Stránka: barboravalkova.blog.sme.sk

Make love, not war

O mne:

"Nenávidět neumím a jsem tomu rád. Když pro nic jiného, tak už proto, že nenávist kalí zrak a tím znemožňuje hledat pravdu." Václav Havel

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čítajte viac: http://barboravalkova.blog.sme.sk/#ixzz0oV028AfY

karma: 0.00

Bibiana Valigurová

Obrázok blogu

Stránka: valigurova.blog.sme.sk

Budem písať o všeličom, ale najmä o tom, čo mi prinesú moje mozgové bunky a tých pár neurónov, čo sa tam ponevierajú.

O mne:

Plávam životom ako parník. Len dúfam, že nie som Titanic...

karma: 0.00

Veronika Baroková

Obrázok blogu

Stránka: barokova.blog.sme.sk

O čom píšem? Myslím, že o mne.. O tom, čo ma upúta, povzbudí, potopí.. O veciach, ktoré do môjho života prinášajú optimizmus, ale občas aj negativizmus.. Proste o svete, ktorý ma obklopuje..

O mne:

Kto som? Ťažko povedať.. Komplikovaná osoba.. Inak povedané fenomenálne úžasná a vôbec nie žltá ;) Na svoj vek som príliš infantilná a hyperaktívna.. Tak, ako dokážem milovať, dokážem aj nenávidieť, proste som extrémista.. Jediné, na čo som za svoj život prišla je, že srdce robí veci z rozumu, ktoré rozum nikdy nepochopí..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

karma: 0.00

Peter Druska

Obrázok blogu

Stránka: druska.blog.sme.sk

Otázka života, vesmíru a vôbec = 42

O mne:

Viem, že nič neviem. Okrem toho vedenia.

karma: 0.00

Kamil Vanko

Obrázok blogu

Stránka: kamilvanko.blog.sme.sk

Som šťastný, že ťa mám. Hoci viem, že nie v objatí sa skrývaš, ale v myšlienke a túžbe si uzavretá navždy.(Lier)....

O mne:

....Ad astra per aspera****

karma: 0.00

Ján Púček

Obrázok blogu

Stránka: pucek.blog.sme.sk

Čím čítať ? Očami ? (Ivan Laučík)

O mne:

V ľudoprázdnom interiéri preľudnená samota (Eugen Gindl)

karma: 0.00

Marek Hliničan

Obrázok blogu

Stránka: hlinican.blog.sme.sk

Budú tu hlavne nejaké fotky odo mňa, ale raz za čas sa objaví aj nejaký ten text prípadne úvaha.

O mne:

...usmievaj sa na toho, kto ti najviac ublížil, aby nevidel, ako veľmi ťa to bolí...

karma: 0.00

Juraj Mojžíš

Obrázok blogu

Stránka: mojzis.blog.sme.sk

karma: 0.00

Ľubomír Šrol

Obrázok blogu

Stránka: srol.blog.sme.sk

život,láska, trápenie, radosti, starosti

O mne:

veselý, často usmiaty (okrem rána keď treba vstávať) snivam, no stojím pevne na zemi

karma: 0.00

Martin Kuľhavý

Obrázok blogu

Stránka: martinkulhavy.blog.sme.sk

Píšem o veciach, ktoré sa ma nejakým spôsobom dotýkajú, alebo o tých, ktorých sa chcem dotknúť ja.

O mne:

Tiger s motýľom na nose

karma: 8.52

Alenka Sabúchová

Obrázok blogu

Stránka: sabuchova.blog.sme.sk

take care of my secrets

O mne:

niekedy sa pýtam, na čo je (toto) všetko dobré.

karma: 0.00 (VIP )

Anna Vlčková

Obrázok blogu

Stránka: vlckova.blog.sme.sk

o bežnostiach

O mne:

Každý deň organizujem oslavy. Aj s balónmi a konfetami. 23 rokov, sever SR.

karma: 7.71 ( VIP )

Dominika Vlčková

Obrázok blogu

Stránka: dominikavlckova.blog.sme.sk

o tom, co mam rada a co ma bavi...a momentalne o tom, ako sa studuje s americanmi

O mne:

nedavno mala 20 a od septembra studuje na LCI v Gamingu v Rakusku

karma: 0.00

No a nakoniec samozrejme ja :)

Milan Banáš

Obrázok blogu

Stránka: milanbanas.blog.sme.sk

Bolesť nespôsobuje rozbitá tvár. Ale keď vám niekto ukradne sny... Témam sa medze nekladú, rovnako tak mojej fantázii. Tak s každého rožku trošku.

Ak chceš vedieť aký som - spoznaj ma. Ak chceš vedieť ako píšem - čítaj ma :)

Čo viac dodať? Som začínajúci autor z Liptovského Mikuláša.

Karma: 3.50

kontakt: Ak dačo tak písať na Facebook – Milan Banáš :)

Som rád že sa nás na najkvalitnejšom slovenskom blogovom webu zišla aspoň takáto „hŕstka“ Mikulášanov. Verím, že som svojím náhľadom na „píšucich Liptákov“ niekomu pomohol, no a tým druhým naopak ukázal niekoľko blogov, ktoré určite stoja za povšimnutie.


Milan Banáš

Milan Banáš

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ak chceš vedieť aký som - spoznaj ma. Ak chceš vedieť ako píšem - čítaj ma :) Čo viac dodať? Som začínajúci autor z Liptovského Mikuláša. Zoznam autorových rubrík:  Liptovský MikulášÚvahaThe GameFilmyHokejVyjednávačZáhadyLegendyPoviedkaSpektrumSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu