reklama

I believe 4

V záverečnej časti môjho pátrania po pravde vám predstavím všetky šokujúce súvislosti, ktoré sa viažu k môjmu pozorovaniu. K pozorovaniu neznámeho žiariaceho telesa na nočnej oblohe, záhady, ktorá ma nevedomky prinútila odhodlať sa pátrať a nakoniec nájsť pravdu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Odkedy som si založil tento blog, prišlo mi kopec správ od rôznych ľudí. Od reakcií hokejových fanúšikov až po spokojných čítateľov "The Game", ktorý si stále pýtali viac a viac a mňa na moje potešenie oberali o všetok voľný čas.

Prednedávnom som sa rozhodol napísať zopár článkov aj o téme môjmu srdcu od malička veľmi blízkej - záhadách nášho sveta. Keďže fenomén UFO a stále háklivá téma mimozemských civilizácií mi bola zo všetkých záhad najbližšia, nedal som sa odradiť skôr negatívnym postojom čitateľov, ktorí na tejto serióznej stránke neuvítali "blboviny o malých zelených mužíčkoch" najprívetivejšie. A postupom času som si povedal, že je skutočne dosť, že o podobných veciach predsa radšej budem len čítať, ako o nich písať. Až pokým som sa aj ja nestal svedkom niečoho, v čo som nedúfal ani v najtajnejších snoch. A dnes, keď píšem tieto slová, by som bol oveľa radšej, keby som nič podobné nevidel. Je to jednoduchý problém - oveľa ťažšie sa mi zaspáva.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Obrázok blogu
Obrázok blogu


Prejdime však k veci. Priznám sa, prekvapila ma správa, ktorá mi prišla pred niekoľkými dňami na Facebook. Napísal mi jeden mladý chalan (budem ho volať len krstným menom, teda Filip), ktorý sa zaujíma o UFO, a páčia sa mu moje články na túto tématiku. Prvotný pocit bol samozrejme lichotivý, rovnako ako pri ostatných pozitívnych reakciách, no potom ho vystriedalo niečo, čo by mi vonkoncom nenapadlo.


"Ten objekt, o ktorom si mi písal. Rovnakú vec videla moja mama pred rokom v Chorvátsku."
Veta, ktorá razom zmenila môj postoj k celej tejto problematike a ktorá vo mne znovu oživila vášnivý záujem o rozlúsknutie pravdy. Samozrejme som o tom dal vedieť priateľke, najzaujímavejšie na tom všetkom ale bolo, že Filip k tomu pribalil aj video.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


http://www.youtube.com/watch?v=6vp1Y2r0hHw


"Toto, alebo niečo veľmi podobné videla moja mama minulý rok, keď sme boli na dovolenke v Chorvátsku. Ja som bol v izbe, nevidel som to a priznám sa, nechcelo sa mi ísť na balkón za mamou, keďže som jej neveril. Potom sme ale natrafili na tento príspevok TV JOJ, no a zarazilo nás, že na tom istom mieste taký objekt už pozorovali."

Obrázok blogu

Obrázok blogu


Tak zneli Filipove slová. No a zarazili samozrejme aj nás dvoch, nakoľko sme sa práve pred pár dňami stali svedkami pozorovania na vlas rovnakého objektu. To by ale nebolo ani zďaleka všetko. Priateľka si spomenula na to, že potom ako sme UFO videli, aj ona troška pobrúzdila po nete, aby našla niečo, čo by naše pozorovanie mohlo vysvetliť. Natrafila na toto video:

SkryťVypnúť reklamu
reklama


http://www.youtube.com/watch?v=SeSwsah574c&feature=related


Najprv jej pripadalo smiešne, vyzeralo to ako pekný podvod. Keď však videla aj video z Chorvátska, obaja sme zostali znepokojení. Samotný Youtube.com síce nie je práve najdôveryhodnejším zdrojom nahrávok, ale podobnými objektami nazvanými jednoducho Orange UFO´s, sa len tak hemží. Niektoré z nich sú očividnými podfukmi alebo výsledkom zlej nahrávacej techniky či postupe pri nej, pri iných ma však ešte teraz nepríjemne mrazí pri kostiach. Viete, vidieť niečo také na vlastné oči a následne sa dozvedieť takéto informácie, to nemôže človeka nechať chladným. Odvtedy mi to poriadne vŕta v hlave a ak som von, z nočnej oblohy takmer nespúšťam zrak. Možno som niečo také videl naposledy, no aj keby, tak toho vôbec neľutujem. Ako nadšenec UFO som vždy túžil niečo nadprirodzené alebo nevysvetliteľné vidieť, teraz je to presne naopak. A ak aj sa mi znova pošťastí, rozhodne pri tom nechcem byť sám.
Možno si teraz poviete, dve videá, svedectvo chlapca s matkou, ktorých osobne nepoznám a teda (zatiaľ) nemám ako overiť si pravdovravnosť ich správy, to je málo. Možno naozaj, ale to vonkoncom nie je všetko!

SkryťVypnúť reklamu
reklama


O tomto prípade som informoval dva najväčšie UFO Kluby na územi Česka a Slovenska (UFO Klub Trnava, ktorého som sa medzitým stihol stať členom a UFO Klub Zlín). Aj touto cestou chcem zároveň požiadať každého, kto večer 23.októbra 2010 sledoval nočnú oblohu nad Liptovským Mikulášom, či niečo podobné nevidel. Ďakujem.

Obrázok blogu


Súvislosti. Chcete ďalšie súvislosti?


Pozorovania zvláštnych svetelných úkazov na tunajšej nočnej oblohe nie sú vonkoncom žiadnou mimoriadnou udalosťou. Dejú sa veľmi často (najčastejšie svedkovia opisujú zvláštne poletujúce žiarivé hviezdy alebo modré, červené, či práve oranžové gule), rozhodne častejšie ako pozorovania denných diskov. Nie všetci ľudia však majú "šťastie" niečo podobné zazrieť, nie všetci nájdu odvahu ako ja, aby o tom hovorili a sú aj takí, ktorí sa nad niečím podobným ani vôbec nepozastavia (jednoducho z nevedomosti alebo presvedčenia).


Vráťme sa však k toľko sľubovaným súvislostiam.


Okrem mňa a mojej priateľky bola svedkom pozorovania "Orange UFO" s nami aj jej mama, tá však videla až ako objekt ostal visieť voľne vo vzduchu a následne zmizol. Nakoľko o tejto problematike vie pramálo a má svoj vek, nikomu sa o tom nezmieňovala. Na druhý deň po pozorovaní ju však v práci zaujalo to, čo jej povedala jedna z kolegýň.


"Moja dcéra včera večer ževraj UFO videla si predstav"


Podľa opisu, smeru letu a času sa jednalo o to isté UFO, ktoré sme videli aj my traja. Pokiaľ to videli aj iní ľudia, navyše z iného miesta ako my (Demänová) nemohlo ísť o niečo malé (napr. lampión). No a pokiaľ to videli aj oni, museli to vidieť aj ďalší ľudia (minimálne každý, kto v tom čase sledoval nočnú oblohu, išiel tým smerom alebo bol niekde na Liptovskej Mare).

Obrázok blogu


Ďalší svedkovia, ďalší premenený samostatný nájazd, dokonale prihrávajúci mi k mojej teórii, že nešlo o nič známe - pozemské. Preto okrem nadšenia pociťujem aj presný opak, mierny strach a znepokojenie. Ako povedal ku chorvátskemu videu známy slovenský UFOlóg Miroslav Karlík (ktorého touto cestou pozdravujem), v tomto prípade išlo takmer isto o pilotovaný objekt s posádkou. Podobné Orange UFO´s sú mnohými svedkami popisované ako malí prieskumníci, lode slúžiace k odoberaniu vzorkov z vodných plôch - to by sedelo, nakoľko objekt mohol byť tak v rozmedzí jedného alebo dvoch kilometrov od Liptovskej Mary, kam aj smeroval a nakoniec zmizol. (Teoreticky tam mohol aj pristáť, nakoľko sa v tme ťažko odhaduje či objekt prudko odletel, či v ňom jednoducho vypli svetlá alebo pristál. Samozrejme, ak mi čas dovolí, pôjdem sa tam pozrieť, či nenájdem nejaké dôkazové materiály.)

Obrázok blogu


Prípad zaujal aj oba vyššie spomenuté UFO Kluby, s ktorými som na základe tohto prípadu začal spolupracovať. Dúfam, že sa nám spoločne podarí niečo nové odhaliť ohľadom tohto a aj ďalších podobných prípadov, ktorých je nielen na našom území veľmi veľa a niektoré z nich rozhodne stoja za pozornosť.


Na záver by som chcel ešte pripojiť tieto tri fotografie:


biele ufo cez den

Obrázok blogu


orange ufo v noci

Obrázok blogu


portoricka foto a spojitost s vimany

Obrázok blogu

Obrázok blogu


Nie je to zaujímavé? Ak nejde o mimozemskú technológiu, čo to potom je? Alebo budeme naďalej len slepo prizerať a tváriť sa, že nič podobné neexistuje? Pokojne, ale ja medzi vami rozhodne nebudem.

Milan Banáš

Milan Banáš

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ak chceš vedieť aký som - spoznaj ma. Ak chceš vedieť ako píšem - čítaj ma :) Čo viac dodať? Som začínajúci autor z Liptovského Mikuláša. Zoznam autorových rubrík:  Liptovský MikulášÚvahaThe GameFilmyHokejVyjednávačZáhadyLegendyPoviedkaSpektrumSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu