reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Banáš

Milan Banáš

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ak chceš vedieť aký som - spoznaj ma. Ak chceš vedieť ako píšem - čítaj ma :) Čo viac dodať? Som začínajúci autor z Liptovského Mikuláša. Zoznam autorových rubrík:  Liptovský MikulášÚvahaThe GameFilmyHokejVyjednávačZáhadyLegendyPoviedkaSpektrumSúkromnéNezaradené

reklama

Liptovský Mikuláš

Mikulášania na sme.blog.sk

Milan Banáš

Mikulášania na sme.blog.sk

Jedna z prvých vecí, ktoré ma okamžite po registrácii na tejto skvelej stránke zaujímali bola, koľko tu nájdem ďalších blogerov zo svojho rodného mesta. Dlho som preto neotáľal a okamžite začal pátrať. A k čomu som sa dopátral?

  • 27. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 064x
  • 0
LMesto v obrazoch a myšlienkach 2

Milan Banáš

LMesto v obrazoch a myšlienkach 2

Druhá epizóda môjho vlastného pohľadu na rodné mesto – Liptovský Mikuláš, v ktorom prostredníctvom vlastných fotografií a poznatkov mapujem tie časti mesta, ktoré v knihách zaoberajúcich sa mestom rozhodne nenájdete.

  • 15. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 695x
  • 0
LMesto v obrazoch a myšlienkach.

Milan Banáš

LMesto v obrazoch a myšlienkach.

V nasledujúcom článku vám ponukám môj vlastný pohľad a nielen cez vlastný objektív na moje rodné mesto - Liptovský Mikuláš a jeho blízke okolie. Ak máte chuť vydať sa spoločne so mnou na potulky po známych aj menej známych miestach tohto krásneho mestečka v srdci Liptova - tak ste vítaný!

  • 9. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 784x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu