reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Banáš

Milan Banáš

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ak chceš vedieť aký som - spoznaj ma. Ak chceš vedieť ako píšem - čítaj ma :) Čo viac dodať? Som začínajúci autor z Liptovského Mikuláša. Zoznam autorových rubrík:  Liptovský MikulášÚvahaThe GameFilmyHokejVyjednávačZáhadyLegendyPoviedkaSpektrumSúkromnéNezaradené

reklama

Vyjednávač

Vyjednávač S01E06

Milan Banáš

Vyjednávač S01E06

Slnko zapadá a svet sa ponára do rozličných odtieňov červenej. Červená – farba vášne, lásky ale aj zvodov, farba krvi... Svet sa zmenil, náhle zaliaty do červenej farby. Počujem vlastný dych, ako keby prichádzal z veľkej ďialky, počujem šepot všetkých tých ľudí, ktorých som odel do červenej, no v tej spleti, v tých návaloch slov, sa postupne strácam, prestávam im rozumieť. No spomienku na „prvú krv“ v sebe budem dusiť navždy...

  • 25. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 385x
  • 0
Vyjednávač S01E05

Milan Banáš

Vyjednávač S01E05

„Strach je najstaršou a najsilnejšou emóciou ľudstva.“ H. P. Lovecraft.  Odparkovať auto o dva bloky ďalej – ideálna vzdialenosť. Zapáliť si ešte jednu cigaretu, prv než sa tam vyberiem, trochu sa upokojiť, všetko predýchať. No a potom sa konečne pokojne vybrať vpred...

  • 11. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 601x
  • 0
Vyjednávač S01E04

Milan Banáš

Vyjednávač S01E04

Obraz č.4 Nikdy by ma nenapadlo že sprcha sa dá použiť ako celkom efektívny nástroj na omráčenie. No názor som zmenil potom, ako som otvoril oči, pocítil studenú vodu pod svojou tvárou, ktorej príchuť bola zmiešaná z krvou tečúcou z mojej rozbitej hlavy. Trhlo mnou, ani som sa poriadne nespamätal a bleskovo som sa oprel o stenu. Voda už netiekla, hlava bolela ešte viac, niečo sa stalo. Bez okolkov som vybehol von zo sprchy, nemal som čas sa ani obliecť, pochytila ma čistá panika. Všade bola tma. A Kristína tam nebola!

  • 26. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 663x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu