reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Banáš

Milan Banáš

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ak chceš vedieť aký som - spoznaj ma. Ak chceš vedieť ako píšem - čítaj ma :) Čo viac dodať? Som začínajúci autor z Liptovského Mikuláša. Zoznam autorových rubrík:  Liptovský MikulášÚvahaThe GameFilmyHokejVyjednávačZáhadyLegendyPoviedkaSpektrumSúkromnéNezaradené

reklama

Legendy

Herné retro

Milan Banáš

Herné retro

Nie je to tak dávno, čo som na tomto blogu narazil na článok, v ktorom sa spomínalo na staré hry a ich neopakovateľné čaro. Keďže sám patrím ku generácii, ktorá na starých hrách doslova vyrastala, rozhodol som sa zaspomínať si na tie, ktoré si to skutočne zaslúžia...

  • 26. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 346x
  • 4
Krstný otec

Milan Banáš

Krstný otec

Pomsta je ako jedlo. Najlepšie chutí, keď sa zje za studena... pomsta však nie je jediným hnacím motorom knihy, o ktorej sa článok písať jednoducho nedá. Aj napriek tomu som si notoricky známeho "Godfathera" zobral ako ďalšiu tému na nový článok. Prečo?

  • 20. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 433x
  • 9
Doom

Milan Banáš

Doom

Prechádzam tmavou chodbou, miestami osvetľovanou iba žiarou iskier z potrhaného elektrického vedenia. Na ľad skrehnuté nohy si už pomaly ani necítim, ponorené v akejsi smradľavej kaluži, vlečú ma automaticky ako stroj stále vpred. Baterka pripevnená na mojej puške už dávno došla, jediné čo mi ostáva je môj sluch. Kráčam ďalej a dúfam, že na konci chodby bude svetlo. A tie zvuky. Časom uviazne moja myseľ rovnako, ako ja v tejto desivej tme...

  • 13. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 427x
  • 12
Asterix a Obelix

Milan Banáš

Asterix a Obelix

Medzi neodmysliteľné legendy komiksového žánru, tobôž toho európskeho, patria príhody tejto dvojice podarených galských silákov. V tomto článku si na nich zaspomíname, aj niečo naviac...

  • 2. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 324x
  • 6
Moja cesta na Arrakis

Milan Banáš

Moja cesta na Arrakis

„Aké zmysly nám to chýbajú, že nedokážeme vidieť ten iný svet okolo nás?“ Jedna z nezabudnuteľných viet z ešte nezabudnuteľnejšieho eposu Franka Herberta. V tomto článku sa pokúsim opísať svoje pocity, ktoré mi tento fantasticky neuveriteľný svet priniesol.

  • 2. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 526x
  • 24
reklama
Prince of Persia

Milan Banáš

Prince of Persia

Existuje iba hrozne malý počet počítačových hier, ktoré sa stali nezabudnuteľnými legendami. A ešte menej takých, ktoré sa nimi stali tesne po svojom vzniku. Zaujímavý príbeh jednej z nich si rozpovieme v tomto článku...

  • 18. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 122x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu