reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Banáš

Milan Banáš

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ak chceš vedieť aký som - spoznaj ma. Ak chceš vedieť ako píšem - čítaj ma :) Čo viac dodať? Som začínajúci autor z Liptovského Mikuláša. Zoznam autorových rubrík:  Liptovský MikulášÚvahaThe GameFilmyHokejVyjednávačZáhadyLegendyPoviedkaSpektrumSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Moje najobľúbenejšie knihy

Milan Banáš

Moje najobľúbenejšie knihy

Na tému ohľadom súťaže Mojich Top 25 kníh, sa na blog weboch popísalo v poslednej dobe už dosť. Ja sám nechcem zaostať za ostatnými a tiež sa chcem touto formou podeliť o svoje najobľúbenejšie knihy, z ktorých veľa som žiaľ neobjavil ako v oficiálnej súťaži, tak ani v žiadnom z predošlých článkov.

  • 31. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 664x
  • 6
Spoveď Homosexuála

Milan Banáš

Spoveď Homosexuála

Žijeme v 21.storočí. V dobe, ktorá sa ešte našim matkám a otcom zdala pomerne nedávno doslova ako poriadna budúcnosť. Budúcnosť však zďaleka nie je taká ružová, ako si to kedysi vysnívali. Nie je to ani tak technologickým pokrokom, je to skôr nami samotnými – akými sme kedysi ako spoločnosť bývali, no a ako moc sme sa odvtedy pohli vpred. A poviem vám to jednoducho – človeka proste nezmeníš.

  • 27. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 432x
  • 13
Život je krásny

Milan Banáš

Život je krásny

8. júla 2010 nemal byť celkom obyčajný deň – to som vedel už dávno vopred. V živote by ma nenapadlo, ako sa za pár hodín, ba čo pár chvíľ, dokáže môj život rapídne zmeniť. A to sa stalo. 8 júla 2010. V jeden vskutku neobyčajný deň...

  • 26. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 864x
  • 2
Na potulkách s kocúrom

Milan Banáš

Na potulkách s kocúrom

Mačky patria k zvieratkám, ktoré väčšinu svojho času trávia túlaním sa kade-tade po vonku. Keďže neodmysliteľne patria k človeku, drvivá väčšina z nich žije s nami v mestách alebo na dedinách. Ide o druh „zdomácnenej mačky“, teda priameho potomka divokých mačiek, voľne žijúcich v prírode.

  • 5. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 876x
  • 3
Denník predavača 4

Milan Banáš

Denník predavača 4

Práca v hypermarkete so sebou prináša veľké spektrum udalostí. V tomto seriáli sa pokúšam aspoň čiastočne vyrozprávať bežný život predavača, mojimi vlastnými očami, mojím pohľadom na túto prácu a všetko s tým spojené. V nasledujúcej epizóde sa pozrieme na to, ako prebieha bežný pracovný deň na nepotravinovom úseku a aj mimo neho.

  • 25. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 689x
  • 15
reklama
Zabudnite na Jurský Park

Milan Banáš

Zabudnite na Jurský Park

Dinosaury fascinovali ľudstvo, odkedy sa podarilo Richardovi Owenovi v roku 1841 nájsť  prvý zub, ktorý dostal pomenovanie strašný jašter. Predstavujeme si ich strašidelných, nemotorných jašterov, film Jurský park nám ich ukázal, ale aká je skutočná pravda o dinosauroch?

  • 20. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 351x
  • 22
Príbeh najväčšej ságy všetkých čias VI

Milan Banáš

Príbeh najväčšej ságy všetkých čias VI

Pôvodné Hviezdne Vojny sa pokojne dajú označiť, ako umne vyložená rozprávka v galaktickom veku, ktorá predstavila sympatických hrdinov, zaujímavý príbeh dokreslený chytľavou hudbou ( aj keď v roku 1977 ho len málokto chápal ako jeho sám autor G. Lucas ), no a samozrejme perfektné trikové a zvukové efekty. ( na koniec 70.rokov na tej najvyššej možnej úrovni, ktorá vás určite zaujme aj dnes )

  • 19. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 742x
  • 0
Príbeh najväčšej ságy všetkých čias V

Milan Banáš

Príbeh najväčšej ságy všetkých čias V

Epizóda 5 – Impérium vracia úder, bola pre celú sériu jednoznačne najdôležitejšia. Diváci dostali odpovede na množstvo nezodpovedaných otázok, z napätím očakávali ďalšie pokračovanie ktoré si záver predošlej časti narozdiel od originálneho filmu doslova pýtal. Boli tu však aj nové otázky a príbeh dostal vďaka dramaticky vypointovanému finále, ktoré zabrnkalo mnohým na nervy, nový impulz.

  • 16. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 921x
  • 0
Denník predavača 3

Milan Banáš

Denník predavača 3

Jedného večera som sedel za PC, brúzdal po internete a prezeral si ponuku s voľnými pracovnými miestami. Keďže som bol dovtedy nahlásený iba v personálnej agentúre, ktorá ma posielala na brigády kade-tade, mal som možnosť zarobiť si nejaké peniaze, no od istej doby to už nestačilo. Mal som našťastie šťastnú hodinku a objavil ideálne pracovné miesto. Odoslal som mail zo všetkými potrebnými informáciami, vrátane životopisu a čakal na odpoveď. A tá prišla skôr než by ma to bolo napadlo.

  • 16. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 969x
  • 0
Príbeh najväčšej ságy všetkých čias IV

Milan Banáš

Príbeh najväčšej ságy všetkých čias IV

Hviezdne vojny zaznamenali neskutočný úspech. Za všetko hovorí tržba dovtedy astronomických 779 900 000 amerických dolárov, nehovoriac o tržbách z predaja darčekových predmetov na ktorých však vďaka svojmu šikovnému ťahu zbohatol autor diela George Lucas, a samozrejme netreba opomenúť ocenenie až 6 zlatými soškami Oscar.

  • 14. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 845x
  • 0
reklama
Vyjednávač S01E03

Milan Banáš

Vyjednávač S01E03

Obraz č.3 Bol som ako obarený. A zároveň zamrazený. Oči mi klipkali, po chudom tele mi stekal pot. Kútikom som sledoval do červena zafarbené svetlá dopadajúce na steny, z neopísateľnou chuťou prežíval každý dotyk mäkkých perín. A aj jej úst. Ktoré ma z neuveriteľnou nehou láskali na zakázaných miestach. Len červená, zrýchlený dych, tlmené zvuky a tie najvzrušujúcejšie chvíľe v mojom živote. Dala mi ich ona, tak ako nikto iný predtým, tak ako nikto iný po nej...

  • 14. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 709x
  • 0
Príbeh najväčšej ságy všetkých čias III

Milan Banáš

Príbeh najväčšej ságy všetkých čias III

1976. Niekde medzi nekonečnými dunami, v nepríjemnej páľave sedí na skladacej stoličke mladý, vychudnutý muž nosiaci hustú bradu, ošúchané rifle a žltkastú košeľu. Na kolenách má položený veľký zdrap zelenomodrého papiera, zamyslene sa na neho pozerá svojimi začervenanými očami a premýšľa čo by sa dalo ešte vylepšiť. Urobí si poznámku ceruzkou č.2 a zahladí sa na filmový štáb. Sme niekde v Tunisku. Ten „zdrap“ je časť zo scenára k najnovšiemu filmu a ten čudák nie je nikto iný ako jeho režisér George Lucas.

  • 13. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 697x
  • 0
Príbeh najväčšej ságy všetkých čias II

Milan Banáš

Príbeh najväčšej ságy všetkých čias II

Len málokto si pamätá hystériu a nával vzrušenia, ktorý zavládol pred takmer každým väčším americkým kinom v roku 1977. Niečo podobné Amerika predtým nezažila, niektorý ľudia postávali pred kinom v dlhých radoch čakajúc na lístky, v mnohých prípadoch aj niekoľko hodín pred premiérou. A čo vlastne vyvolalo toto nečakané šialenstvo? Najnovší film od dovtedy pomerne neznámeho režiséra Georga Lucasa.

  • 12. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 827x
  • 8
Príbeh najväčšej ságy všetkých čias

Milan Banáš

Príbeh najväčšej ságy všetkých čias

Pred dávnymi časmi, v pre ďalekej Amerike... Sa v hlave vtedy začínajúceho mladého režiséra, zrodil nápad. Ten mladý, vychudnutý a bradatý muž sa volal George Lucas a až čas skutočne ukázal, aký veľký a ovplyvňujúci pre ďalší vývoj kinematografie ten nápad skutočne bol.

  • 12. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 745x
  • 10
Love is a Shield 3

Milan Banáš

Love is a Shield 3

Láska je štít. Škoda že len na krátku dobu... Určite poznáte ten pocit, keď ste druhým závideli že oni niekoho majú, spoločne sú šťastný, dokážu sa navzájom podržať. No a vy nech robíte čokoľvek, nech sa snažíte ako chcete, stále nemôžte stretnúť človeka, ktorého by ste dokázali milovať a ktorý by miloval vás. Tento problém najčastejšie stretáva mladých ľudí, pre podobne nenaplnené lásky sa trápili snáď od počiatku vekov dospievajúci chlapci a dievčatá. Niekedy však pretrvá do veku, v ktorom už bežne všetci vaši známy niekoho mali, ak nie jedného dokonca aj viacerých partnerov, no a vy ste rád keď vás raz za čas niekto vám príťažlivý sotva osloví. V čom spočíva problém, že láska je niekedy skutočne ako nepreniknuteľný štít?

  • 12. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 564x
  • 1
reklama
Vyjednávač S01E02

Milan Banáš

Vyjednávač S01E02

Obraz druhý. Proti zaškatuľkovaniu spoločnosťou občas nič nespravíte. Vlastne takmer nikdy. Podobne som na tom býval aj ja. Spomeniem taký príklad. Možno vám bude trochu povedomý. Cesta zo školy. Zima 85. Malý Janko si kráča, spokojne sa pritom usmieva, teší sa domov. Slnečné lúče malebne dopadajú na biely sneh, čo pokryl celú krajinu. A odrazu sa všetko zmení. Elán opadá, úsmev strieda mrzutá tvár. Padajúca k zemi, lapajúca po dychu. Schytal som peknú ranu...

  • 9. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 667x
  • 0
Vyjednávač

Milan Banáš

Vyjednávač

Obraz č.1 Sychravý deň. Na šedé uličky dopadá mrazivý dážď, kvapky nepríjemne bubnujú o okenice. V takýto nečas by ste nevyhnali von ani prašivého psa. A predsa sa našiel niekto taký, kto sa musel vybrať von. Veď on to vybaví, povedali si. Je to jeho Job, odvedie svoju prácičku, zoberie svoju zaslúženú odmenu a potom si doma vystrie nohy a dá si chladené pivko z Marketu. Ján Karter.

  • 8. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 496x
  • 1
Dva póly filmového roku 2009

Milan Banáš

Dva póly filmového roku 2009

Ako každý človek ktorý má aké také umelecké cítenie, patrím k veľkým obľúbencom filmového priemyslu. Aký bol filmový rok 2009? Čo prevratné priniesol a čo naopak ani zďaleka nestálo za uvedenie na strieborné plátna?

  • 5. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 330x
  • 6
The Game S02E12 Koniec hry

Milan Banáš

The Game S02E12 Koniec hry

- Prvým krokom k napraveniu omylu je trpezlivosť - City sú len výhovorkou pre tých, ktorý chcú snívať v realite. Sú východiskom ale zároveň našou najväčšou slabinou. Kiež by som mal city. Nikdy by sa nič nestalo...

  • 29. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 573x
  • 0
The Game S02E11 Keď sa preborí ľad

Milan Banáš

The Game S02E11 Keď sa preborí ľad

Bolo veľa vecí v mojom živote, ktorými som si bol istý. No zároveň aj veľa takých, pri ktorých som si nevedel dať rady. Keď som pred piatimi rokmi ukončil strednú školu, môj vstup do života „dospelákov“ nebol ani zďaleka taký, ako by som si ho bol kedykoľvek predtým predstavoval. Žiadne sny. Všetko proste zmizlo preč.

  • 25. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 648x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu